Hi Pieter

Misschien een overbodige vraag hoor, maar ik ben even nieuwsgierig waarom
je de  tekst over cellen laat doorlopen?
Als de cel over meerdere kolommen heen loopt, kun je het beste die cellen
samenvoegen, zodat de tekst wel in die ene (samengevoegde) cel, staat en
wellicht kan centreren.
Als de tekst echt bij die ene cel hoort zou je doorloop aan kunen zetten.
Dan wordt de cel hoger en past de tekst er (op meer regels) in.

Groet, Kees