Sent: Friday, February 10, 2017 1:20 AM
To: users@nl.libreoffice.org
Subject: Re: [nl-users] Calc hoofdblad met gegeven en modelbladen voor bepaalde uitvoer

Beste Henk,

Bedankt voor de wijze van uitleg. Alleen ik heb het anders opgesteld met
dezelfde resultaat door de code in te vullen wat ook werkt.

Op blad 1 heb ik de kolommen:

Naam, tussenvoegsel, voorl, Voornaam, straat,huisnr, Postcode, Plaats,
Mobiel, email,geboren dd, huwelijk dd

Op blad twee heb ik een presentielijst waar de namen in kolom c als volg
is gedefinieerd:

='AOW lijst'.C2&" "&'AOW lijst'.B2&" "&'AOW lijst'.A2

voorl, tussenvoegsel, Naam

Dit geeft de naam in andere volgorde weer voor een presentielijst.

Hier gaat het mis als ik de regel uit blad A1 verwijderd. Zo te zien mag
ik geen regel verwijderen maar alleen de inhoud zodat een blanco over
blijft en dat wil ik niet.

Kortom alles wat ik A-blad corrigeer moet door worden gegeven naar de
achterliggende bladen. De optie automatisch berekenen was aangevinkt.

De vraag blijft hoe krijg ik de los ik het updaten van de achterliggende
bladen op.

Misschien is dit via een macro op te lossen waar ik weinig kaas van heb
gegeten.

Graag zie ik de reacties tegemoet,

Met vriendelijke groet,

Aleidus