VAART-bericht van: henriette <[email protected]>

Ik lees ook allemaal berichten dat de werkloosheid daalt. Ik weet ook
niet wat er aan de hand is. Je zou toch zweren dat het dan beter moet
gaan.

<http://www.fd.nl/artikel/16090112/werkloosheid-nederland-verder-gedaald>
<http://www.fd.nl/artikel/16088901/update-nl-werkloosheid-maart-mei-5-6-cbs>
<http://www.fd.nl/artikel/16857342/duitse-werkloosheid-daalt-verder>
<http://www.fd.nl/artikel/16138984/jongeren-vinden-gemakkelijker-baan>
<http://www.fd.nl/artikel/16088171/nl-werkloosheid-maart-mei-5-6-cbs>

En dan dit van de Opec
<http://www.opec.org/opec_web/static_files_project/media/downloads/publications/MOMR_June_2010.pdf>
650 KB


Henriette


* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan