VAART-bericht van: "meijer.scheepvaart" <[email protected]>





VAART-bericht van: "Kingma Shiptrading" <[email protected]>

VAART-bericht van: "Jan Suijkerbuijk" <[email protected]>


Hallo Allemaal,

Als er zoveel handel is waarom brengen wij het dan nog steeds voor
niets weg?

Groetjes, Jan Suijkerbuijk



Goedemorgen Jan,

De beste vraag in tijden ;-)

Ik kan me de volgende situaties voorstellen:
- de buurman doet het ook
- het is de schuld van de bevrachter
- of je hoort helemaal niets

Het mooiste zou natuurlijk zijn dat dit een 'wake-up call' is voor de
schippers en dat ze - al dan niet met een organisatie als EUBO - hun best
doen om eenheid te vormen, je kostprijs te kennen en het schip zolang, de
onacceptabele tarieven voortwoekeren, tegen de kant te leggen. Maar, zucht,
dat zal wel weer tegen teveel dovemansoren zijn gezegd.

Veel succes!!

Met vriendelijke groet,

Roelof Kingma

Hoi Roelof,

Weer mooi en waar gezegd......maar ga jij mij onderhouden?...dan gooi ik um tegen de kant!
Gr. Herke

Ps. Ik hoor diverse collega's van [kleine] schepen: "Ach het rommelt wel an,ik mag niet klagen".....als je die houding door laat klinken,blijft het zo het nu is.[ een kinderhand is gauw gevuld]



* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan