VAART-bericht van: "Jan Suijkerbuijk" <[email protected]>

Hallo Allemaal,

Als er zoveel handel is waaroom brengen wij het dan nog steeds voor
niets weg?

         Groetjes, Jan Suijkerbuijk


> VAART-bericht van: henriette <[email protected]>
>
> De vraag naar zeetransport is zo gestegen, dat rederijen met een
> tekort zitten aan zeecontainers. Er zijn nu wereldwijd twee miljoen
> containers te weinig. Het tekort kan volgens maritiem marktonderzoeker
> Dynamar nadelig zijn voor het verdere herstel van de wereldhandel.
> [...]
> <http://www.logistiek.nl/distributie/multimodaal-transport/nid10320-onverwacht-groot-tekort-aan-zeecontainers-.html>
>
> -------
>
> Henriette



* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan