VAART-bericht van: Johnny van Maren <[email protected]>

Op 30 jun 2010, om 00:24 heeft Jan Suijkerbuijk het volgende geschreven:

> VAART-bericht van: "Jan Suijkerbuijk" <[email protected]>
> 
> 
> Hallo Allemaal,
> 
> Als er zoveel handel is waaroom brengen wij het dan nog steeds voor
> niets weg?
> 
>       Groetjes, Jan Suijkerbuijk
> 

Het is beter voor de concurrentie positie van Europa tegen over andere landen 
als het 
transport zo goedkoop mogelijk is.
Er heeft ook bijna niemand belang bij duurder transport, we zijn geen 
beursgenoteerd bedrijven
die aandelen in pensioenfondsen hebben zitten en die winsten van 15% en 4% 
dividend uit moeten keren.

Daarom moet het vervoer goedkoop blijven,

gr John.

* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan