VAART-bericht van: "E. van Dam" <[email protected]>

Uuuuhh varen is een hobby en afschrijving is voor mietjes??

Ik snap het ook niet....

Met vriendelijke groet,

Eric van Dam

> VAART-bericht van: "Jan Suijkerbuijk" <[email protected]>
>
>
> Hallo Allemaal,
>
> Als er zoveel handel is waaroom brengen wij het dan nog steeds voor
> niets weg?
>
>          Groetjes, Jan Suijkerbuijk
>
>
>> VAART-bericht van: henriette <[email protected]>
>>
>> De vraag naar zeetransport is zo gestegen, dat rederijen met een
>> tekort zitten aan zeecontainers. Er zijn nu wereldwijd twee miljoen
>> containers te weinig. Het tekort kan volgens maritiem marktonderzoeker
>> Dynamar nadelig zijn voor het verdere herstel van de wereldhandel.
>> [...]
>>
> <http://www.logistiek.nl/distributie/multimodaal-transport/nid10320-onverwac
> ht-groot-tekort-aan-zeecontainers-.html>
>>
>> -------
>>
>> Henriette
>
>





* Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected]
* Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L


Antwoord per e-mail aan