VAART-bericht van: "J.Evens" <[email protected]> On Wed, 30 Jun 2010 08:30:15 +0200, Kingma Shiptrading wrote:
~~Het mooiste zou natuurlijk zijn dat dit een 'wake-up call' is voor de ~~schippers en dat ze - al dan niet met een organisatie als EUBO - hun best ~~doen om eenheid te vormen, je kostprijs te kennen en het schip zolang, de ~~onacceptabele tarieven voortwoekeren, tegen de kant te leggen. Maar, zucht, ~~dat zal wel weer tegen teveel dovemansoren zijn gezegd. ~~ ~~Veel succes!! ~~ ~~Met vriendelijke groet, ~~ ~~Roelof Kingma ~ Het kan toch ook gewoon een emballageprobleem zijn? Als er over de wereld verspreid overal lege containers op de verkeerde plekken staan en niemand zorgt tijdig voor het terugzenden, heb je ook zo een tekort. Of het dan kenmerkend is voor de wereldproductie, vraag ik me af. Maar het is niet zo mijn vakgebied, misschien heb ik het wel helemaal mis. Groetjes vanaf de Franse Maas. Jos. * Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling * Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected] * Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L
