VAART-bericht van: "Kingma Shiptrading" <[email protected]>
> VAART-bericht van: "Jan Suijkerbuijk" <[email protected]> > > > Hallo Allemaal, > > Als er zoveel handel is waarom brengen wij het dan nog steeds voor > niets weg? > > Groetjes, Jan Suijkerbuijk Goedemorgen Jan, De beste vraag in tijden ;-) Ik kan me de volgende situaties voorstellen: - de buurman doet het ook - het is de schuld van de bevrachter - of je hoort helemaal niets Het mooiste zou natuurlijk zijn dat dit een 'wake-up call' is voor de schippers en dat ze - al dan niet met een organisatie als EUBO - hun best doen om eenheid te vormen, je kostprijs te kennen en het schip zolang, de onacceptabele tarieven voortwoekeren, tegen de kant te leggen. Maar, zucht, dat zal wel weer tegen teveel dovemansoren zijn gezegd. Veel succes!! Met vriendelijke groet, Roelof Kingma * Wat doet de markt? www.vaart.nl/peiling * Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [email protected] * Afmelden op: [email protected] met tekst: unsubscribe VAART-L
