Pas perfundimit te Wiki Loves Earth, shuma e mbetur nga buxheti i kerkuar
per kete event i kerkova Wikimedias qe te mos e kthenim mbrapsht(meqe eshte
shume e vogel) por ta perdornim per nje event qe ka lidhje me gender gap
dhe pikerisht per Wikiprojektin Grate. Kerkesa u aprovua dhe kete buxhet
mund ta perdorim per nje edit a thon, te cilin kam menduar ta bejme me
daten 19 Nentor prane Open Labs.  Nese dikush do te perfshihet ne
organizimin e ketij eventi le te shkruaj ketu.

Akoma seshte nisur asgje, keshtu qe cdo sugjerim eshte i mirepritur.