    EU> Merhaba,

    EU> www.core.gen.tr'deki Bizkimiz sayfasına CL seminerinin sunum
    EU> ve notlarını ekledik.  İlgilenen arkadaşlar göz atabilirler.

http://www.core.gen.tr/slides/CommonLisp.pdf

ve

http://www.core.gen.tr/slides/CommonLisp.odp

linklerini gördüm, PDF belgesine baktim. Lakin ikincisi, yani .odp
olan nedir? Open Document Format? OpenOffice'in son sürümü mü gerekiyor
bunu acmak icin?

Bu arada PDF belge icin de elinize saglik, kaynak gösterebilecegimiz
derli toplu özetlerden biri olmus. fazlamesai.net gibi yerlerde de son
3 yildir cikan Lisp yazilari, kodlari, vs. gibi kaynaklara da link verirseniz
memlekette Lisp ile ugrasildigini daha güclü sekilde vurgulamis
olursunuz diye düsünüyorum.

    EU> En fazla 20 kişinin geleceğini umarken ~30-40 kişi geldi,
    EU> oldukça verimli geçtiğini düşünüyoruz.

Sevindirici! Demek ki uluslararasi bir Lisp etkinligi olsa bos tribünlere
oynama riski pek yok, bunu görmüs olduk böylece ;-)

Katilimci profili nasildi? Ne tür sorular geldi?

eMBA Software Developer         Actively engaged in:
http:www.bilgi.edu.tr           http://ileriseviye.org
http://www.bilgi.edu.tr         http://fazlamesai.net
Cognitive Science Student       http://cazci.com