Emre Sevinc <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> http://www.core.gen.tr/slides/CommonLisp.pdf
>
> ve
>
> http://www.core.gen.tr/slides/CommonLisp.odp
>
> linklerini gördüm, PDF belgesine baktim. Lakin ikincisi, yani .odp
> olan nedir? Open Document Format? OpenOffice'in son sürümü mü gerekiyor
> bunu acmak icin?

Sevgili Emre,

http://www.core.gen.tr/slides/CommonLisp-Sunum.pdf

> Bu arada PDF belge icin de elinize saglik, kaynak gösterebilecegimiz
> derli toplu özetlerden biri olmus. fazlamesai.net gibi yerlerde de son
> 3 yildir cikan Lisp yazilari, kodlari, vs. gibi kaynaklara da link verirseniz
> memlekette Lisp ile ugrasildigini daha güclü sekilde vurgulamis
> olursunuz diye düsünüyorum.

Aslında biz ufak tefek kaynak vermek yerine, kararlı bir proje
başlatmayı düşünüyoruz bu konuda, ancak henüz yazılması gereken çok
kod var. Bu nedenle şimdilik bizi mazur görün lütfen.

Ancak önerini ilk imkanda değerlendireceğiz. Bu konuda (yerli
referansların verilmesi) biraz eksik olduğumuzu kabul ediyorum. Fakat
seminerin amacı doğrultusunda katılımcılar zaten bahsettiğin belgelere
ulaşacaklardır emin ol.

> Katilimci profili nasildi? Ne tür sorular geldi?

Genç yaşlı bir çok katılımcı gördüm ben (daha fazla bilgi edinemedim
malesef). Ancak pek soru sorulmadı, seminerde programlama değil
yazılım geliştirme konusunu işlemeye çalıştık, bunu da ilk olarak
karşılaştığımız problemleri ortaya koyarak yapmayı seçtik. Anladığım
kadarıyla çoğu katılımcı bahsettiğimiz problemleri yaşamış ya da
yaşayacağının bilincindeydi, bu nedenle daha çok merak uyandırdık
diyebilirim. Zaten ilk adımda yapmak istediğimiz de buydu.

Sevgiler...

--
Aycan iRiCAN
C0R3 Computer Security Group