2010/6/22 Ori Idan <o...@helicontech.co.il>

> ועכשיו זה הפך להיות דיון על דיונים :-)
> וואו חברי העמותה באמת אוהבים להתדיין.

והדרך הטובה ביותר לעודד אותם לכך היא ללעוג להם ולנסות להשתיק אותם. תודה על
העזרה. (-:

לפני מספר שנים גם אני הייתי בוטה וכתבתי שהמשותף בין המקור לתרנגולת זה
> הקרקורים.
> אז די עם דיונים על כל דבר שזז.
> באמת כדאי שנתחיל לעשות דברים.

בואו נראה מה מכילים דיוני הסרק כאן לאחרונה:

* אנשים שמציעים רעיונות, מופרכים יותר או פחות.
* ביקורת עניינית על רעיונות של אחרים (עם הצעות שיפור).
* אנשים שמציעים ניסוחים שונים ומגוונים למשפטים כגון "די לדבר תתחילו לעשות"
ו"אף אחד לא מתנדב".

לי לפחות ברור על מי מבין סוגי התגובות שציינתי הייתי מוותר אילו היה צורך
להקטין את נפח התעבורה.
   מדובר בסוג שהוא אולי צודק אבל:   ידוע,    בקונצנזוס,    לא מחדש דבר,
מתבכיין,   ו*משעמםםםם*!

> אני התחלתי עם נושא המדבקות ולא זז דבר הכל דיבורים.

מממ.... מה קורה כאן? אתה יוצא כנגד עצמך בתור מי שמדבר ולא עושה?
לא יעזור לך אורי - גם אם פישלת הפעם בעניין המדבקות, אני מתעקש להמשיך ולהחשיב
אותך בין אלה שעושים. (-:

> נושא הקייטנה גם לא זז, הכל דיבורים.

לפחות אפשר לסנן מזה כמה טיפים לשימוש בעתיד. לטעמי זה מצדיק את כל הרעש מסביב.

וכדי שלא יאבד רעיון הסרק האישי שלי בכל הרעש, אני מזכיר אותו שנית:

כדי לטפל בבעיה שהציג דורון, אני מציע לפצל את הפורום ל-2 :

* רשימת הכרזות, בקשות והודעות (לא רק של הועד, אלא של כל מי שכבר התחיל לקדם
נושא מסויים) עם ארכיב פומבי.
* רשימת דיונים וסיעור מוחות, a.k.a "פורום קשקשת" עם ארכיב שנגיש למשתמשים
רשומים בלבד.

בנוסף, יש לי גם שלל רעיונות לתגובה למשפטים משמיצים (גם אם נכונים במידה
מסוימת) מהסוג שהוא הזכיר, החל במשפט תמציתי ("נסעת פעם במונית? אנחנו חיים
ב*מדינה* של קשקשנים שיודעים יותר טוב מכולם. זה לא אומר שאין כאן כאלה
שעושים") וכלה בנאומים חוצבי להבות (אבל איכשהו נראה לי שדורון מתמודד יפה מאוד
בעצמו).

עא