זה לא אמרתי, אמרתי שבעשיית הכנס, יצאנו מידי חובתינו, וכל השאר הוא בונוס
מבורך. וזה לא שאי אפשר לעשות יותר, ולא שאנחנו לא עושים יותר, אלא שאין כאן
צבר של אנשים פעילים שאפשר לעבוד איתם למשימות נוספות. יש בעמותה הזו בערך 10
אנשים שעובדים לאורך זמן. כל השאר מבליחים מדי פעם, זורקים מילה או שתיים,
מבקרים, מקטרים, מפריחים את פניני חוכמתם ונעלמים אל תהום חדלון העשיה
הציבורית.

לגבי סגירת העמותה, אני ממש לא בטוח שצריך אותה. עיקר השיקול להשאיר אותה פתוחה
זה שעלול להתקבל הדימוי שהקהילה לא יכולה להחזיק עמותה, וגם הצורך לשלם עבור
הכנס (שיש סביר להניח אפשרויות פשוטות יותר מאשר כאב הראש הזה שנקרא עמותה).

רם און.