Veña, outra alternativa:

Xa un pouco menos xeneralista, o VirtualBox ou algún outro "virtualizador"
(no senso máis grande: qemu, xen...)

O enlightenment, seguro que é un tostón.
(http://wiki.enlightenment.org/index.php/Translating_Enlightenment)

Fora do software libre molaba o Vuze ou algún outro xestor de P2P + Video
(Miro?)

E por citar algo supermodernodospountocero... o elgg, que é un xestor de
contidos para redes sociais ou phpizabi... ou Mahara, que me parece máis
educativo.

Tampouco sei se o VirtualDub ou AviDemux merecerían este traballo...
ademáis dun obradoiro ad-hoc. (Incluidos Cinelerras e outras variantes
audiovisuais)

P.D. Sinto se algún xa está traducido... e nin me enterei. :)

On Mon, 30 Mar 2009 15:03:56 +0200, Leandro Regueiro