Okis dokis,

O Elisa empregoo nun barebone como media center e funciona ás mil
maravillas, de feito é o único que corre o equipo, incluso o empregan os
meus pais (tech agnostic). Vou mirar cal é o sistema de tradución do
mesmo e comentovos, de todas coido que é un proxecto pequerrecho.

vemonos o venres entón que temos que poñernos ao día.

Saúdos

Leandro Regueiro escribiu: