On Sat, 23 Dec 2000, Katarzyna Zajac wrote:

> Aaa.. To pan Irek tez byl kiedys buntowniczym nastolatkiem ?
> I nawet, rzadko bo rzadko, ale bywaly momenty, ze docenial
> wage tradycji. Nie do wiary...;-)

Jak znam pana Irka, to on nadal docenia wage i tradycje.
Zas nastolatkiem jest chyba nawet podwojnie obecnie.

> No pewnie, ze zdrowych. Tylko wielka szkoda, ze w tym roku
> nie ma w Polsce na swieta sniegu

A propaganda sukcesu powiada, ze w WNP (Wolnej Nareszcie Polsce)
wszystko jest i po\lki sie uginaja. Radze sie rozejrzec po
supermarketach.

i jakos tak na razie szaro
> i smutnawo. Zupelnie inaczej niz w Wiedniu, gdzie sie swieta
> wyraznie czulo przez caly grudzien.

Co z tego, jezeli ten ich grudzien jest o ponad tydzien krotszy
od krakowskiego.

Sprawilam sobie nowe
> narty (buty i wiazania tez), a tu chwilowo bedzie pewien
> klopot z wyprobowaniem nowego sprzetu.

Ja tam mysle, ze  buty mozna od czasu do czasu zalozyc.
Zwlaszcza od swieta.

> Na razie ide pomoc mamie lepic pierogi na Wigilie...

A ja wlasnie wracam z pieorgami z supermarketu. Tylko po co je nalepiac
i dlaczego na Wigile? Zamiast balwankow z deficytowego sniegu?

w.j.g.

> Katarzyna

Odpowiedź listem elektroniczym