Benvida!

En 02/05/2013 10:37, Luz escribiu:
Bo d铆a!
Levo xa alg煤n tempo subscrita 谩 lista de correo, mais por unha cousa ou por outra a铆nda non me decidira a presentarme. Ch谩mome Luz, son fil贸loga e gustar铆ame colaborar nalg煤n(s) dos proxectos de traduci贸n. Te帽o algo de experiencia na traduci贸n do ingl茅s ao galego (a铆nda que non moita), e traduc铆n tam茅n algunha p谩xina web desde o espa帽ol. Non te帽o preferencia por ning煤n proxecto en especial, non sei se me poderiades orientar un pouco sobre por onde empezar... (un proxecto que consideredes m谩is axeitado para comezar, alg煤n que te帽a poucas persoas voluntarias ou que te帽a especial pr茅sa etc.). Unha das cousas que m谩is me botou para atr谩s 谩 hora de me decidir foi que non dispo帽o de moito tempo, mais cheguei 谩 conclusi贸n de que se esperaba por ter tempo non empezar铆a nunca, as铆 que intentarei facer o que poida :)
Un sa煤do!

--
Luz