VAART-bericht van: "VOF Torina" <[EMAIL PROTECTED]>

> VAART-bericht van: "Arnold van Zonneveld" <[EMAIL PROTECTED]>
>
> Beste Vaarters,
>
> Als voormalig bankman en thans onafhankelijk zelfstandig financieel
> adviseur te Gorinchem aan ondernemers uit ondermeer de binnenvaart en de
> zeevaart, wil ik reageren op de soms tendentieuze uitlatingen over de
> Veka-Group door enige deelnemers van het vaartforum.

Meneer Zonneveld,wat ik graag wil weten of dat u voorheen werkzaam was op de
ing -bank te zwijndrecht.
Dan weten wij tenmiste met wie wij genoegen hebben.
Deze vond het beter dat wij als startende ondernemer om een 86x9,50
nieuwbouw als startend object te beinnen die 2 keer zo duur was als een
86x11 mtr schip wat 500 groter was en luiken had.  maak u zelf bekend en wij
weten welk vlees we in de kuip hebben.

* Het nieuwe kabinet? Je eigen mening op www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [EMAIL PROTECTED]
* Afmelden op: [EMAIL PROTECTED] met tekst: unsubscribe VAART-L

Antwoord per e-mail aan