VAART-bericht van: "Arnold van Zonneveld" <[EMAIL PROTECTED]>

Beste Anton van Megen,

Hierbij mijn reactie op je e-mail van 20-2-2007, waarin je vermeld
buitenstaander te zijn.

Allereerst is mijn voornaam niet Arnord, maar Arnold.

Ingevolge je verzoek om een tipje van de sluier op te lichten inzake
creatief ondernemerschap, het volgende:

Creatief ondernemerschap is inderdaad heel belangrijk. Naar mijn mening en
overigens niet alleen die van mij, is dit het zelfs het belangrijkste
element in het voortbestaan van een onderneming. De essentie van het
creatief ondernemerschap houd namelijk in dat je moet denken buiten de
traditionele kaders. Het is een hulpmiddel om hindernissen en knelpunten uit
de weg te gaan, te zoeken naar mogelijkheden en kansen om optimaal te
functioneren en presteren.

Snelheid, accuratesse en rendement zijn hierbij de sleutelwoorden. Waarbij
men in het kort gezegd optimaal gebruik maakt van de (on)mogelijkheden en de
kansen die de markt je al dan niet zichtbaar te bieden heeft. Ook externe
partners kunnen hierin een bijdrage leveren. Helaas hebben niet alle
ondernemers voldoende kennis van al deze materie en dienen zij terug te
vallen op derden.

Wat betreft je turven betreffende reacties, gaat het niet alleen om de
recente reacties van het forum van vaart.nl., doch eveneens om eerdere
uitlatingen.

Uiteraard spelen de recente uitlatingen in de media hierin een niet
onbelangrijke rol en dienen wij allen te beseffen dat ongegronde
beschuldigingen in deze uitgebannen dienen te worden.

Het aantal ongegronde beschuldigingen is hierbij niet van belang. 1 is zelfs
al te veel!

Mvg.

Sunfield Shipping Advies

Arnold van Zonneveld

* Het nieuwe kabinet? Je eigen mening op www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [EMAIL PROTECTED]
* Afmelden op: [EMAIL PROTECTED] met tekst: unsubscribe VAART-L

Antwoord per e-mail aan