VAART-bericht van: "anton van megen" <[EMAIL PROTECTED]>

Beste Arnold van Zonneveld

Allereerst mijn welgemeende excusus voor het verkeerd spellen van je naam en
bedankt voor de uitvoerige uitleg. Kan ik uit dit essia opmaken dat creatief
ondernemerschap ook meer risicovol is dan traditioneel ondernemerschap? Die
knelpunten en hindernissen zijn er niet voor niets. Iedere ondernemer zal
trachten die knelpunten en hindernissen te vermijden. Hoe ver je daarin gaat
met het nemen van risico's zal denk ik bepalen of je succes hebt [juiste
risico] of niet [ teveel of te weinig risico], en niet onbelangrijk wat er
voor jou als ondernemer op het spel staat. Speel je met je eigen kapitaal,
met dat van de bank, de staat [subsidie] of investeerders. Zoek je
regelmatig de grens op dan kan er ook wel eens een hindernis zijn te hoog
zijn. Als dat gebeurt moet je de schade zien te beperken. Schade aan de
reputatie is voor een groot bedrijf als Veka bijvoorbeeld best wel relevant.
Die is te beperken door de inzet van een mediacoach. Op een forum is dat
anders daar mag iedereen zijn mening uitten. Daar kan je je niet anders
tegen wapenen dan je eigen mening weergeven. Het kenmerk van een forum.

mvrgr

Anton van Megen

> VAART-bericht van: "Arnold van Zonneveld" <[EMAIL PROTECTED]>
>
> Beste Anton van Megen,
>
> Hierbij mijn reactie op je e-mail van 20-2-2007, waarin je vermeld
> buitenstaander te zijn.
>
> Allereerst is mijn voornaam niet Arnord, maar Arnold.
>
> Ingevolge je verzoek om een tipje van de sluier op te lichten inzake
> creatief ondernemerschap, het volgende:
>
> Creatief ondernemerschap is inderdaad heel belangrijk. Naar mijn mening en
> overigens niet alleen die van mij, is dit het zelfs het belangrijkste
> element in het voortbestaan van een onderneming. De essentie van het
> [...]

* Het nieuwe kabinet? Je eigen mening op www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [EMAIL PROTECTED]
* Afmelden op: [EMAIL PROTECTED] met tekst: unsubscribe VAART-L

Antwoord per e-mail aan