VAART-bericht van: "Erwin van Bussel" <[EMAIL PROTECTED]>

Ik vind dat nu wel erg op de man gespeeld wordt hoor,
maar dat moet ieder voor zich weten
maar om nu gelijk peter versluis de schuld te geven vind ik een beetje
overdreven.
juillie moeten eens niet zo op de man spelen en eerst eens een paar feiten
boven water halen en niet als je ergens veka tussen leest peter versluis de
schuld hiervan geven
dhr zonneveld het hoeft ook niet gelijk de ansdere kant op
veel plezier verder
mvg erwin van bussel

> VAART-bericht van: "Peter en Florianne Kruijt" <[EMAIL PROTECTED]>

> Nou inderdaad. Toen ik het slijmerige stukje las van de financiƫle adviseur,
> (waarin het woord creatief veels te vaak voor kwam) kwam bovenstaande wel
> even bij me op. Ik heb best respect voor de manier waarop Versluis zijn
> bedrijf opgebouwd heeft. Maar om het nou creatief te noemen? Uiteindelijk
> worden er elk jaar hetzelfde soort schepen gekopieerd. Toch?
>
> Voor dhr. Zonneveld. Het is de goede gewoonte om eerst een mailtje te sturen
> waarin je je eigen voorstelt, alvorens midden in een discussie te vallen.

> [...]

* Het nieuwe kabinet? Je eigen mening op www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [EMAIL PROTECTED]
* Afmelden op: [EMAIL PROTECTED] met tekst: unsubscribe VAART-L

Antwoord per e-mail aan