VAART-bericht van: Keistad vof <[EMAIL PROTECTED]>

Uiteraard spelen de recente uitlatingen in de media hierin een niet
onbelangrijke rol en dienen wij allen te beseffen dat ongegronde
beschuldigingen in deze uitgebannen dienen te worden.

Het aantal ongegronde beschuldigingen is hierbij niet van belang. 1 is zelfs
al te veel!

Mvg.

Sunfield Shipping Advies

Arnold van Zonneveld
Beschuldigingen zijn in principe ongegrond totdat het bewijs ofwel grond geleverd is. We moeten,vind ik,altijd met dit soort items praten in de trant van: Ik denk....,ik vind, ik voel het aan als...., Voorbeeld: Ik denk dat de veka-groep de oorzaak is van het rampspoor(Iis citaat,veranderd geschreven).Overigens niet mijn mening!
Wim

* Het nieuwe kabinet? Je eigen mening op www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [EMAIL PROTECTED]
* Afmelden op: [EMAIL PROTECTED] met tekst: unsubscribe VAART-L

Antwoord per e-mail aan