VAART-bericht van: Jaap van der Reijden <[EMAIL PROTECTED]>

u als scheepsfinancieerder zal weinig of geen negatieve publiciteit wensen
omtrent nieuwbouw in het algemeen, want daar bestaan uw inkomsten toch
grotendeels van, daar in zwijndrecht aan het water,
of zijn wij ook verhuisd naar een wat groter kantoor??,
jaap van der reijden

> VAART-bericht van: "A. Oosse"

* Het nieuwe kabinet? Je eigen mening op www.vaart.nl/peiling
* Het adres voor reacties en nieuwe berichten: [EMAIL PROTECTED]
* Afmelden op: [EMAIL PROTECTED] met tekst: unsubscribe VAART-L

Antwoord per e-mail aan