From: Tim Morley
Sent: Monday, November 14, 2005 11:01 PM
Subject: [eo-dev] NUNA STATO KAJ VENONTECO DE LA PROJEKTO (estis: ooo versio 2.0)

PS Post kiam mia nove lancxita firmao funkcias sen mia helpo, post kiam mi finis mian trejnadon kaj ekzamenojn pri retpagxkreado, post kiam mi venkis mian longan kaj temporaban disputon kontraux la konstruisto de mia domo, post la venontjara naskigxo de mia unua infano... nu, tiam, mi reprovos trovi la tempon gvidi la projekton gxis gxia fino! Kondicxe, ke la projekto www.springboard2languages.org ne forrabas tro da mia tempo...