On 8 Apr 2006, at 02:53, Donald Rogers wrote:

En ooo-comongui troviĝas multaj eroj kiuj havas kunpremitan aspekton, ekzemple:
DateSold
SpouseID ;-)
UnitPrice
SalesTax
DeliveryID
ktp
Ĉu ili estas nomoj de kampoj en iu datumbazo? Ĉu tradukotaj?

Vi bone divenis, ke ili estas etikedoj por datumbazaj kampoj, kaj jes, oni traduku ilin.

Mi memoras, ke mi ie legis, ke la longo de tiuj nomoj estas strikte kontrolenda, sed mi ne plu memoras kiom da literoj estas permesataj, nek kie mi legis tion! :o( Mi proponu, ke ni provu ne plilongigi la anglajn formojn.

Se mi bone memoras, estas longaj nomoj kaj mallongaj nomoj; eble estas nur la mallongaj, kies longo estas kontrolenda, sed mi ne certas.

Tim