From: "Alexandre Xavier Casanova Domingo" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, March 11, 2002 6:47 PM
Subject: Re: [ideoL] presentación

    salutos ta isa rodrigulo je isa bajadolido/
    inoltre opino ce la ideo de la interlinguico esa una bona ideo/ la
problemo de la interlinguico esa la eta granda difisilo de uso atiba, por la
ortografio antiregula, las berbos conplicatas, eseteramente/ en la
esperantico, por la eta fianco, la problemo de la apriorismo esa granda;
fatamente, cuesa linguo non esa prononsabla segon la famoja "fundamento de
la esperantico"/
    nosos, dentro la tinico, ceriamo conbinare la fasiludo de uso atiba
mater la esperantico cun la naturoido mas la fasiludo de prononso mater la
interlinguico/
    fa isa alesandrulo sabiero casanobo domingo/

Su uso de Yahoo! Grupos está sujeto a las
http://e1.docs.yahoo.com/info/utos.html