שלום רם-און,
קודם כל, וזה הדבר החשוב ביותר:
כל אחד לומד בסגנון אישי המותאם לו.
יש אנשים שמתאים להם ללכת להרצאות.  יש אנשים שמתאים להם ללמוד לבד מספרים.
ויש אנשים שמתאים להם לפתח את הכל בראש שלהם וצריכים רק לקבל רמזים
(הפיסיקאי זוכה פרס הנובל ריצ'רד פיינמן הוא דוגמא לאדם מהסוג השלישי).
ובפרט, נובע מכך שזה שאתה לא מפיק תועלת משאלות ותשובות לא אומר שאחרים לא
יפיקו מזה תועלת.

נקודה נוספת היא, שלא כל דבר מתפרסם בספרים או מאמרים או באינטרנט.
לפעמים מרצה יכול לספר בהרצאה בע"פ על התנסות שהיתה ושקשורה לחומר, מבלי
שיוכל לכתוב על כך במאמר.

במיוחד בהרצאות של Larry Wall, הן כמו יצירות אמנות.  אני לא רואה אותו
עורך את ההרצאות שלו משנים קודמות ומפרסם אותן כמאמרים.  או שהן עוברות
תמלול או שלעולם לא אדע מה הוא אמר בהרצאה.

ובקשר לעמותת "המקור":
1. Perl זו שפת תכנות שממומשת על ידי תוכנות חופשיות.
2. המתנדבים שביצעו ויבצעו תמלול הם אנשים מעולם התוכנה החופשית, וגם
ההרצאות שיתומללו בעתיד יעסקו בנושאים מעולם התוכנה החופשית.
3. תוכנת עזר לתמלול, שאני רוצה לגרום לפיתוחה, גם כן תהיה כמובן תוכנה
חופשית.
האם צריך עוד קשר לעמותת "המקור"?
                                              --- עומר

--
I am the Cochlear Corporation of the Borg.  All resistance is futile.
Deaf Culture is irrelevant.  YOU SHALL BE IMPLANTED.

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html