>Ja itse sanoisin tosin. että Grundig Satellit 1400 (hankin 1982, malli
taisi tulla 1981) oli mahtava vastaanotin. Grundigin eka
digitaalinäyttöinen.

>Painoa ihanat 6,5 kg tuollakin, ja joku höperehti testeissä, että
erinomainen lyhyillä, mutta keskiaalloilla on mikä on...

Hankin GS 1400:n vuonna 1983 rippilahjarahoilla. Aika monta FFF:ää tuli
hankittua ULA:lla 80-luvulla Grundigilla. Sen verran radiossa vielä henki
pihisee (vaikka esim. MW/SW-alueella taajuusmittari ei toimi), että on
edelleen keittiön pöydän alla aamukahviradiona.

73, Timo TIK