> Por moi raro que che soe é "revogar". Mira en calquera dicionario.

creo que se me entendeu mal. sempre utilizaba revocar, na fala, logo púxenme
a traducilo e efectivamente mirei no dicionario e vin o de revogar. entón
puxen todo a revogar. agora que, como nos dicionarios ás veces non atopas
consenso, que se ven cousas moi raras, ou eu que sei, o caso é que o peguei
no correo, só esperando que alguén me dixera: si ho! revogar, claro que si,
utilizámolo todos!!. e sóame raro, pero...voume afacendo.

> gracias.
>
> Indent = sangrar
> Indentation = sangría

> Ten varias traducións que poderías ver se miras nos glosarios (non mo
> tomes a mal, pero é que o que nós facemos en primeiro lugar é
> consultar aí, así que te aforrarías o traballo de escribir a mensaxe,
> ler as respostas, e obterías unha boa resposta no momento):
>

> https://forxa.mancomun.org/plugins/scmsvn/viewcvs.php/*checkout*/glosario_09.csv?root=gls
> http://trasno.net/trasno:glosario
>
> non a tomo a mal,  moi boa recomendación, en serio (case podo dicir que a
estaba agardando), o caso é que sempre me lío, non sei onde mirar, atópanse
tantos recursos na rede, algúns novos, outros vellos, uns aquí, outros alá,
e un non sabe de onde tirar, a que facerlle caso, e menos cando apenas se
ten experiencia na tradución, que non se sabe por onde tirar. Coñecer as
dinámicas da comunidade galega de tradución é un dos meus propósitos, así
que agradezo mensaxes deste tipo (non lle des o peixe, ensínalle a pescar. e
sen malos rollos).

pois iso, moitas gracias, leandro

pd: o meu seguinte paso é enterarme das dinámicas de mantemento dunha
tradución, que non teño nin idea. como aprobeito o traballo que teño feito
con enigmail cando saquen a próxima versión? veño de descubrir omegaT e
paréceme que ten un bo sistema para facer isto..pero... moito me queda por
investigar. moitas gracias, de novo.