Boas:

Ises son os ficheiros baixados do repositorio CVS, extra?dos a PO,
traducidos e voltos a insertar no c?digo. A idea ser?a subilos
directamente ao CVS, pero at? que non te?amos conta pra poder facelo o
que faremos ser? enviarlles zip coas traduci?ns aos desenvolvedores de
Mozilla.

Este primeiro zip ti?a como prop?sito ser validado t?cnicamente; ou sexa
s? traducimos unhas poucas cadeas e preparamos o zip para que a xente de
Mozilla nos dixera se lles val?a as? ou non. Por suposto envieino tam?n
a esta lista por se algu?n sab?a c?mo facelo ou ti?a tempo: a proba m?is
efectiva ser?a compilar o c?digo xa localizado claro, a?nda que supo?o
que haber? outros m?todos m?is r?pidos.

Pero afortunadamente non fixo falta: tan s? 20 minutos despois de
enviarlles o zip, xa respostaron dicindo que era v?lido!! A verdade ?
que se ve que est?n moi pendentes da nosa traduci?n por que non ?
normal.

Agora estamos a traballar xa na traduci?n propriamente dito. Esperamos
enviarlles actualizaci?ns cunha cad?ncia de tres d?as aproximadamente.
Con todo contamos con v?s para testeos e cousas similares; irei enviando
os zips segundo os vaimos xenerando para que quen se queira involucrar
no proceso de traduci?n no futuro poida irse metendo no allo dende
agora.

Non sei si chegaremos a tempo para o Firefox 3 pero dende logo imos
intentalo. Polo momento o xeito m?is r?pido que atopamos ? encargarnos
n?s de coordenar a traduci?n empregando os recursos que temos m?is a
man, coa idea de liberar as mem?rias de traduci?n e que no futuro
poidamos tomalo cun pouco m?is de calma e facer un chamamento pra
traducilo como fixemos co openoffice 3 no Xuventude Galiza NET.

En todo caso: lembra que non imos a por un paquete de traduci?n, ista
vez imos a pola traduci?n oficial completa!! :-)

Sa?dos!!

damufo escrebeu: