damufo escrebeu:

> De todos modos, penso que ser?a bo que os que quixesen o puidesen
> avaliar de algunha maneira
> Algu?n co?ece como poder compilar ou pasar a traduci?n do firefox a
> extensi?n, para polo menos as? poder probalo. Como fan os que o est?n a
> traducir?

Pois a verdade ? que tes raz?n; eu supo?o que a xente de mozilla coller?
o zip e aplicaralle scripts que empregar?n con todas as traduci?ns para
automatizar comprobacions como codificacion de caracteres, completitude
e tal; non creo que os te?an ? vista. En canto ao ao das extensi?ns nin
idea, o ?nico que lin sobre elas dic?a que non eran o cami?o para a
versi?n oficial, co cal xa non segu?n lendo; pero se algu?n o sabe que
avise, estar?a ben que o puideramos ir probando. Se tal cando termine
odo iste proceso pregunt?moslles, eu agora preferir?a non enredalos.