Boas.

Iso está corrixido, pero mentres non integren o traballo pouco podo facer.

Parece que estes días están a mirar os bugs que abrín e non sei eu
como andará a cousa. Creo que o Narro non traballa todo o fino que
debería, e faltan cousas.

Pero está corrixido de sobra. Se queredes pásovos un .xpi para comprobalo.

O que está claro é que xa comezo a estar cansado de Mozilla. Non
avanzo nas xestións e todo o traballo realizado no Narro (está case
todo completado menos 100 cadeas no Frifefox 4), se non vale eu
desisto. Levo metidos xa 6 meses de traballo, cunha revisión de todo o
traballo, actualizando e levando os produtos ao 100% igual coas
páxinas para que non ter versións oficiais e que non me integren as
traducións.

O dito. Eu vou aguantar, xa que non me rindo fácil, pero máis do que
estou a facer non podo. Se vedes a alguén máis capacitado que o diga.
Aínda que na comunidade Mozilla, seguro que non lles vai gustar nada
outro troco tan pronto, non van ver continuidade e seriedade.

Un saúdo.