Boas.

A ver se contestan ao último correo que lles enviei. Levo un par de
horas pelexándome co compare-locales e parece que xa sei como vai.
Agora o seguinte paso será intentar resolver os problemas que dá e
mirar de xerar un .xpi desde ahí.

Se todo vai ben, enviareilles o repo de local comprimido para que
poidan comprobar o traballo. Xa que eles non poden ou lles é moito
traballo refacer o traballo do Narro (ou iso entendo polos comentarios
do bug). Eu prefería facelo todo co Narro, para aforrar traballo, pero
senon pode ser ou non mo van aceptar, a ver da outra maneira sip.

Según as miñas probas. Para o firefox 4 (aínda que no narro so me
faltan 127 cadeas, isto é relativo xa que o martes me faltaban 47,
pero como cada día meten novas cadeas), cantame o seguinte:

gl:
missing: 294
keys: 893
unchanged: 438
changed: 4836
missingInFiles: 36
obsolete: 177
86% of entries changed

E para o Thunderbird 3.2, que en Narro está ao 100%. Canta o seguinte:

gl:
missing: 273
keys: 1961
unchanged: 502
changed: 7627
missingInFiles: 7
obsolete: 129
90% of entries changed

Co que entendo que me faltan cadeas en ambos proxectos e non poucas.
Espero que sexan comúns, xa que ambos proxectos comparten algo, pero
bueno. Todo se andará. Eu sigo informando. A ver se durante o fin de
semana, pode actualizar algo na web do grupo para que a xente poida
descargar os .xpi.

Un saúdo.