De ningunha maneira penses en que sería mellor deixalo, Keko.
Estou totalmente en contra de cambiar a coordinación actual. Non hai
ningunha razón e nos debilitaría aínda máis.
Hai que esperar e insistir. Se pasa o tempo e a cousa non avanza
poderíamos apelar directamente ás persoas e deixarlle unha nota a
Tristan Nitot no seu blog
http://standblog.org/blog/

Non me parece mala idea ter un lugar onde poder ver información para
usuarios, o xpi, e outras cousas reunidas.
Falo dun blog ou unha páxina sinxela. Trasno.net podería ser un bo
lugar (de aloxamento, sen máis).
Creo que ese é un dos nosos fallos como comunidade galega. Non ter
para Mozilla un lugar onde se poida ver a demanda que ten a versión
galega e o uso público (contadores, foro, etc) .

Antón