Gracias Keko por contarnos os problemas que tes e a pouca resposta que
hai por parte de Mozilla... Unha mágoa. Tamén parece que hai pouco que
nós poidamos facer e que un cambio de coordinador tampouco
solucionaría moito (ademáis de restarnos seriedade e esas cousas)

Como o vedes? Que podemos facer? En que estamos fallando?

Un saúdo,
ifrit