"Anton Doove" <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> Mijn nieuwe PC bevat nu Windows Media Centre Edition met een HD van
> 160 GB,werkgeheugen van 1024 MB en een Nero-Brander. Ik kan hiermee nu
> ook DVD+RW`s branden en diverse andere schijfsoorten. Deze PC is wel
> klaar voor de Vista volgens de leverancier.

1Gb memory wordt gezien als minimum voor Vista. Niet doen dus.
Je PC kan nog lekker lang mee, zeker als je Windows erafgooit en een
mooie Linux erop zet. 

-- Johan

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan