Beste Benno.Ook jou dank ik eerst vriendelijk voor je reactie die ik zal 
beantwoorden. Kijk maar naar wat ik schreef aan Dirk Ruijne.
 Dan zie je wel dat ik liever even wacht met Vista om de genoemde 
redenen,hetgeen mij veiliger lijkt en besparend.

 Ik wil eerst weten of OO.o 2.0 goed zal werken onder Vista en wanneer daarover 
meer zekerheid bestaat.
 Wel heb ik ergens gelezen,dat Vista niet overweg kan met de Dos-opties in 
Office 2003 die ik nu wel op mijn PC heb staan.

 Over OO.o 2.o met Office 2003 stel ik in een andere mail wel gerichtere vragen 
en ik groet je nu vriendelijk.   Anton Doove.

----- Original Message ----- 
From: "B. Evers" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[email protected]>
Sent: Saturday, February 03, 2007 11:39 PM
Subject: Re: [gebruikers] Vragen over OO.o onder Vista.


> Anton,
> 
> Als je je PC in December hebt gekocht, samen met windows (ik neem aan een 
> OEM), dan heb je als het goed is ook een voucher van Microsoft ontvangen. 
> Daarmee kun je je registreren bij MS en ontvang je gratis een Vista upgrade 
> DVD.
> 
> De exacte datum waarop dat is ingegaan weet ik niet, maar je zou eens kunnen 
> kijken of jij daar gebruik van kunt maken.
> 
> Benno
> ----- Original Message ----- 
> From: "Anton Doove" <[EMAIL PROTECTED]>
> To: "gebruikers Open Office" <[email protected]>
> Sent: Saturday, February 03, 2007 10:55 PM
> Subject: [gebruikers] Vragen over OO.o onder Vista.
> 
> 
> Beste mensen. Na lange tijd kan ik eindelijk weer eens wat van mij laten 
> weten.
> Dat zal ik hieronder puntsgewijs opsommen. Ik zal proberen om het kort te 
> houden.
> 
> In het laatste kwartaal van 2006 zat ik enkele weken zonder PC en HD,omdat 
> die het hadden begeven.
> Een deel van het spaar-budget,heb ik gebruikt om een nieuwe PC te laten 
> samenstellen.
> 
> Mijn nieuwe PC bevat nu Windows Media Centre Edition met een HD van 160 
> GB,werkgeheugen van 1024 MB en een Nero-Brander.
> Ik kan hiermee nu ook DVD+RW`s branden en diverse andere schijfsoorten. 
> Deze PC is wel klaar voor de Vista volgens de leverancier.
> 
> 1.  Heeft iemand van jullie reeds ervaring met Open Office.org(nieuwste 
> versie) onder Vista.
>      Dit vraag ik,omdat ik ergens las dat dan Office 2003 niet meer zou 
> werken.
> 
>      De oorzaak daarvan zou het gemis in Vista zijn aan DOS-gebruik.
>      Zelf gebruik ik geen DOS,want daarvan heb ik geen kennis,maar wel 
> gebruik ik Frontpage en Powerpoint.
> 
>      Ik zou dan eerst die Office 2003 moeten verwijderen om die Vista te 
> installeren en daarmee die dure Office 2007.
>      Bij mij werkt die Office 2003 wel onder Windows Media Centre Edition. 
> Dat ervaar ik tenminste tot op heden toe.
> 
>      Aangezien ik van mijn AOW geen Office 2007 kan "ophoesten",ben ik dus 
> genoodzaakt om uit te kijken naar het gratis O.O.o.
> 
> 2.  Heeft iemand van jullie al proeven gedaan met Open Office onder Vista?
>      Zo ja, hoe zijn de ervaringen daarmee?    Als OO.o 2.0 niet kan werken 
> onder Vista,dan wil ik die Vista niet eens kopen.
> 
>      Voordat ik mij aan die Vista waag,wil ik eerst wijselijk de reacties 
> vernemen van hen die er reeds ervaring mee hebben.
>      Bijvoorbaat mijn vriendelijke dank voor de mogelijke reacties en ik 
> groet jullie vriendelijk.      Anton Doove.
> 
> 
> 
> 
> ---------------------------------------------------------------------
> To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
> For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
> 
>

Antwoord per e-mail aan