Beste Anton,

Anton Doove schreef:
Beste mensen. Na lange tijd kan ik eindelijk weer eens wat van mij laten weten.
Dat zal ik hieronder puntsgewijs opsommen. Ik zal proberen om het kort te 
houden.

In het laatste kwartaal van 2006 zat ik enkele weken zonder PC en HD,omdat die 
het hadden begeven.
Een deel van het spaar-budget,heb ik gebruikt om een nieuwe PC te laten 
samenstellen.

Mijn nieuwe PC bevat nu Windows Media Centre Edition met een HD van 160 
GB,werkgeheugen van 1024 MB en een Nero-Brander.
Ik kan hiermee nu ook DVD+RW`s branden en diverse andere schijfsoorten.  Deze 
PC is wel klaar voor de Vista volgens de leverancier.

 1.  Heeft iemand van jullie reeds ervaring met Open Office.org(nieuwste 
versie) onder Vista.
Naar wat ik heb gehoord werkt OpenOffice.org nu al prima onder Vista. In de komende versie 2.2 zullen nog enkele onvolkomenheden i.v.m. het nieuwe bestandsdialoogvenster van Vista zijn opgelost, en er wordt verder gewerkt aan de ondersteuning van specifieke features, voor een nog betere systeemintegratie (zie http://wiki.services.openoffice.org/wiki/WindowsVista)

--
Vriendelijke groet, Simon Brouwer.
| nl.openoffice.org | www.opentaal.org |

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan