Beste Johan. Ook jou dank ik eerst vriendelijk voor je reactie en verwijs je naar mijn reacties aan de andere groepsleden. Vooral voor wat Linux betreft. Zodra mijn Windows Media Centre Edition het laat afweten,wil ik wel denken aan Linux.
Lees eerst maar wat ik over Linux schreef in relatie tot de Senioren-organisaties die de hulp bij Linux nog niet supporten. Nu Windows Media Centre Edition reeds op mijn PC staat en betaald is,kan ik niet meer terug. Over 3 jaar zie ik wel verder. Ik groet je nu vriendelijk. Anton Doove. ----- Original Message ----- From: "Johan Vromans" <[EMAIL PROTECTED]> To: <[email protected]> Sent: Sunday, February 04, 2007 12:28 PM Subject: [gebruikers] Re: Vragen over OO.o onder Vista. > "Anton Doove" <[EMAIL PROTECTED]> writes: > >> Mijn nieuwe PC bevat nu Windows Media Centre Edition met een HD van >> 160 GB,werkgeheugen van 1024 MB en een Nero-Brander. Ik kan hiermee nu >> ook DVD+RW`s branden en diverse andere schijfsoorten. Deze PC is wel >> klaar voor de Vista volgens de leverancier. > > 1Gb memory wordt gezien als minimum voor Vista. Niet doen dus. > Je PC kan nog lekker lang mee, zeker als je Windows erafgooit en een > mooie Linux erop zet. > > -- Johan > > --------------------------------------------------------------------- > To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] > For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED] > >
