Beste Simon. Ook jou dank ik vriendelijk voor je reactie,die ik erg positief 
vond. Het gaat dus de goede kant op.
   Toch wacht ik met die Vista,want deze kan dus niet met Office 2003 overweg 
vanwege de DOS-opties.

   In mijn huidige Windows-programma werkt Office 2003 probleemloos. Daarbij 
heb ik geen verstand van DOS-opties.
   Weet jij of OO.o 2.0 al goed kan samenwerken met Office en Frontpage 2003? 
Zijn hiermee reeds positieve ervaringen bereikt?

   Office en Frontpage 2003 gebruik ik reeds en OO.o 2.0 heb ik gedownload 
zonder te installeren.
   Kan ik Office 2003 en OO.o 2.0 reeds koppelen voordat Vista helemaal 
probleemloos is voor installatie?  Ik denk het niet.

   Als ik Vista wil installeren,dien ik echter wel die Office 2003 eerst te 
verwijderen,omdat Vista daarmee niet overweg blijkt te kunnen.
   De reden hiertoe staat in mijn vorige mails aan de andere groepsleden.  Ik 
verneem je visie nog wel en groet je vriendelijk.

                                                                                
                                                                                
              Anton Doove. 
----- Original Message ----- 
From: "Simon Brouwer" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[email protected]>
Sent: Sunday, February 04, 2007 1:39 PM
Subject: Re: [gebruikers] Vragen over OO.o onder Vista.


> Beste Anton,
> 
> Anton Doove schreef:
>> Beste mensen. Na lange tijd kan ik eindelijk weer eens wat van mij laten 
>> weten.
>> Dat zal ik hieronder puntsgewijs opsommen. Ik zal proberen om het kort te 
>> houden.
>>
>> In het laatste kwartaal van 2006 zat ik enkele weken zonder PC en HD,omdat 
>> die het hadden begeven.
>> Een deel van het spaar-budget,heb ik gebruikt om een nieuwe PC te laten 
>> samenstellen.
>>
>> Mijn nieuwe PC bevat nu Windows Media Centre Edition met een HD van 160 
>> GB,werkgeheugen van 1024 MB en een Nero-Brander.
>> Ik kan hiermee nu ook DVD+RW`s branden en diverse andere schijfsoorten.  
>> Deze PC is wel klaar voor de Vista volgens de leverancier.
>>
>>  1.  Heeft iemand van jullie reeds ervaring met Open Office.org(nieuwste 
>> versie) onder Vista.
>>   
> Naar wat ik heb gehoord werkt OpenOffice.org nu al prima onder Vista. In 
> de komende versie 2.2 zullen nog enkele onvolkomenheden i.v.m. het 
> nieuwe bestandsdialoogvenster van Vista zijn opgelost, en er wordt 
> verder gewerkt aan de ondersteuning van specifieke features, voor een 
> nog betere systeemintegratie (zie 
> http://wiki.services.openoffice.org/wiki/WindowsVista)
> 
> -- 
> Vriendelijke groet, 
> Simon Brouwer. 
> 
> | nl.openoffice.org | www.opentaal.org |
> 
> ---------------------------------------------------------------------
> To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
> For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
> 
>

Antwoord per e-mail aan