Beste Anton,
Anton Doove schreef:
Beste mensen. Na lange tijd kan ik eindelijk weer eens wat van mij laten weten.
Dat zal ik hieronder puntsgewijs opsommen. Ik zal proberen om het kort te
houden.
In het laatste kwartaal van 2006 zat ik enkele weken zonder PC en HD,omdat die
het hadden begeven.
Een deel van het spaar-budget,heb ik gebruikt om een nieuwe PC te laten
samenstellen.
Mijn nieuwe PC bevat nu Windows Media Centre Edition met een HD van 160
GB,werkgeheugen van 1024 MB en een Nero-Brander.
Ik kan hiermee nu ook DVD+RW`s branden en diverse andere schijfsoorten. Deze
PC is wel klaar voor de Vista volgens de leverancier.
1. Heeft iemand van jullie reeds ervaring met Open Office.org(nieuwste
versie) onder Vista.
Dit vraag ik,omdat ik ergens las dat dan Office 2003 niet meer zou werken.
De oorzaak daarvan zou het gemis in Vista zijn aan DOS-gebruik.
Zelf gebruik ik geen DOS,want daarvan heb ik geen kennis,maar wel gebruik ik Frontpage en Powerpoint.
Ik zou dan eerst die Office 2003 moeten verwijderen om die Vista te
installeren en daarmee die dure Office 2007.
Bij mij werkt die Office 2003 wel onder Windows Media Centre Edition. Dat
ervaar ik tenminste tot op heden toe.
Aangezien ik van mijn AOW geen Office 2007 kan "ophoesten",ben ik dus
genoodzaakt om uit te kijken naar het gratis O.O.o.
Ik werk sinds jaren met Windows98 op een PC met een Pentium II
processor. Ik schat niet in, dat jij echt een hard core gamer bent. Je
bent bezig met programma's die relatief weinig van je PC vragen. Je zult
ongeveer hetzelfde doen als ik. Geloof me, daar heb je helemaal geen
vista voor nodig. Blijf lekker werken met je huidige besturingssysteem,
kun je nog jaren mee vooruit. En als je dan toch iets anders wilt,
oriƫnteer je dan eerder op een linux distributie. Die zijn gratis. Er
bestaat voldoende goede programmatuur voor, die kan doen wat jij wilt.
Immers, je gebruikt OpenOffice toch ook naar volle tevredenheid?
Hou je geld in je zak. AOW is geen vetpot.
Dirk
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]