Ben tornat Pere!

Jo l'única experiència que he tingut en la preparació de les olives va
ser "gustativa". A casa dels meus pares hi ha una olivera i fa tres o
quatre anys la meva mare es va engrescar a preparar olives. El resultat
final no va ser gaire bo: van quedar dures i amargues. Suposo que tenim
el gust habituat a les de "llauna" farcides d'anxova :-)

En tot cas, a la següent adreça d'una web andalusa hi trobaràs diverses
formules de preparació casolana aportades pels participants en un fòrum
sobre el tema:

http://www.pueblos-espana.org/andalucia/jaen/genave/Preparaci%F3n+de+las
+aceitunas+de+mesa./

Salut i bona navegació!

Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents