-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de Pere Castells
Enviado el: miércoles, 17 de noviembre de 2004 23:24
Para: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [Internauta] Olives

Genial Josep M ... ja et diré com m'han sortit .... pel que fa l'amargor
es el que busco,
n'estic una mica fart de menjar olives .. toves, amb la pell dura però
per dins fent figa
i amb gustos de tot menys d'oliva .... a ... i porten  Omega 3 i
tocoferols (altrament dit
Vitamina E) ... no enriquides .... molt mes senzill.

Gràcies per tot.