Cumartesi 15 Temmuz 2006 02:32 tarihinde, HAKAN ARIN Åunları yazmıÅtı: > Burası yeri deÄil ama konusu açılmıÅken bendede aynı sorunun olduÄunu > söyleyeyim. Ama bence en kötü sorun o deÄil. Sistemin kurulumunda F klavye > seçmeme raÄmen kurulumun bitiminden sonra açılan sistem tekrar Q klavye > sistemine geçmiÅ. Hala Türkçe konusundaki desteÄimiz zayıf gibi geliyor > bana.
Alpha1 hatasıydı o, alpha2'de düzeltildi 1.0'da ise zaten sorun yoktu. -- S.ÃaÄlar Onur <caglar at pardus.org.tr> http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/ Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in house! -------------- sonraki bölüm -------------- Yazı olmayan bir eklenti temizlendi... İsim: kullanılamıyor Tür: application/pgp-signature Boyut: 189 bayt Tanım: kullanılamıyor Url: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060715/8a4f951f/attachment.pgp
