Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>Am asistat destul de aproape la privatizarea
>industriei aluminiului.

--Pai daca ati asistat si nu ati luat atitudine, pt. ce va ratoiti la noi
restul care nu am asistat?

- in acest caz romanul nu va putea decat sa ramana sub vremi...in
- concluzie problema e acolo la dvs, in usa, nu la altii; -schmbati
- principiile domnilor!

>vorba iti suna ca pe vremea cand se striga in gura mare
>"nu ne vindem tara".

--Nu deturnati sensul celor scrise de mine!Eu vorbeam de faptul ca cei care au
in cap fumuri de `imperialisti  greco- romani` trebuie sa si le schimbe!!!

>Coruptie tovarasi, jaf tovarasi.

>...cu ce vor americanii si altii?

--Pai cam acelasi lucru au facut urmasii greco-romanilor travestiti in
americani
de zeci de ani peste tot pe unde s-au bagat, prin Africa, America de Sud,
Europa de Est si prin multe alte locuri.

>ziceam ca trebuie sa intelegem ca suntem fraieriti
>de cei care ne conduc, de Basescu, de Iliescu, de toate
>jegurile postdecembriste.

--Pai problema noastra e doar post-decembrista? adicatelea numai pe vremea lui
iliescu, Basescu si alte mascote din acestea am luat-o noi pe cocoasha?

 >Fara abureli tovarasi!

--valabil doar indarat!

>Mai intai, acuma 10 ani, erau vreo 1000, acuma au ajuns la
>peste 100000. In ritmul asta, in 5 ani ajung la un milion,
>iar in 10 ani la 10 milioane.

--Si care-i problema, sunt f. simpatici si-apoi nu cred ca in loc de catedrala
neamului o sa ridicam templu lui Budha prea curand.

>Dar intr-o tara precum Romania, cu o elita de doi lei, de
>geambasi si borfasi, schimbarea demografica va fi fatala.

--Si ce sa faca elita roamneasca sa sterilizeze chinezoaicele?

>Taranii romani astazi au decis: occidentul.
>Asta e problema.

--Adica, care-i problema? e treaba lor ce-au ales; daca acolo se simt mai bine,
de ce nu?omul e liber sa faca ce doreste? am stat si-nchisi suficient de mult.

>Caramba tovarasi!

--Pe tovarasi am auzit ca nu-i primeste occidentul poate in america sa mai fie
ceva loc prin rezervatii.

>cu ce pot produce bine si eficient?
>Cu ce scule?
>De unde bani?
>Ei produc cum produc fiindca acestea le sunt resursele.
>Si in primul rand ei trebuie sa traiasca. De aceea vand
>la piata, ca sa traiasca, sa nu cerseasca.

--Da, e foarte bine ca produc si vand; deocamdata totul e o agricultura de
subzistenta, lucru care nu va mai dura mult. Contextul va duce la o schimbare
sigura. Chiar daca asta va mai cere ceva timp.

>asa e tovarase. La fel se vorbea la sedintele de partid,
>tovarasii intotdeauna au visat

--Vad ca stiti ce se vorbea in sedintele de partid si ce visau tovarasii...eu
nu sunt la curent cu-astea  asha ca ma abtin.

>care elite, alea din mormant?

--Despre ce mormant vorbiti? adineauri vorbeati de elita actuala de doi
bani...eu tot despre asta vorbesc. Mai sunteti pe fir...?

>In SUA, elitele care conduc, sunt legate profund cu trecutul
>SUA, cu civilizatia WASP a SUA.

--Lasati-ma cu elitele din sua. Vad cabinetul  viu colorat si trasnaile pe care
le fac si ma intreb  de care istorie or fi legati.

>cei care au vrut sa adere la valorile europene, au sters-o de
>mult din Romania.

--Si ce daca... se pot intoarce oricand. Si-apoi mai sunt si altii care inca nu
au sters-o si care pot sa faca treaba buna!

>Cei care au ramas, nu viseaza decat s-o stearga.

--Daca nu sunteti sigur nu generalizati.

>Cei care conduc, nu viseaza decat sa-si scoata jaful din
>Romania, sa-si salveze averile pe undeva in lume.

--Pai cu astfel de elemente se solidarizeaza americanii cand ne numesc
prietenii lor?

 >Care potop, dupa integrarea europeana va insemna
>o reconfigurare economica pe stil globalist.

--Si astazi functionam tot pe stil globalist numai ca balanta indicatiilor s-a
inclinat spre america, vom vedea cand va intra Europa mai puternic pe fir cum
va fi.

>La cea interbelica.
>Acuma 60 de ani analfabetismul era un fenomen mondial, inclusiv
>european. INseamna asta ca nu existau civilizatii?

--E bine ca v-ati adus aminte, ca mai zilele trecute spuneati altceva despre
poporul roman in a carui limba vad ca scrieti aici pe lista.

>E foarte clar care este destinul unui porc, de exemplu; >abatorul.
>E clar destinul unui bou, unui idiot, unui hot samd.

--Pai idioti, porci si boi sunt peste tot, inclusiv in america; ce facem,
largim abatorul?

>bineinteles ca natiunile care formeaza cele mai importante
>state europene isi vor pastra individualitate.
>In schimb state ex-comuniste periferice, gen Romania,
>n-au nici o sansa. Nu rezista.

--Mai sa fie, parca am fi aparut in istorie ieri, sau acum o suta doua de ani.
Uitati ca s-au vazut momente si mai nefaste si tot n-am disparut! Nu mai fiti
asha grijuliu, nu se va face  gaura in harta taman la Romania.

>Romania insa face parte din statele care vor fi halite, nu va
>mai ramane nimic din Romania, decat Romanistanul.

--Si ce daca; va fi si mai exotic!!! ha...ha o sa va vad cum veniti sa va
petreceti vacanta in Romanistan si o sa va luati si prietenii.Iar amicii dvs.
americanii o sa va pazeasca colea la Marea Neagra sa nu vina bulgarii sa va
manance biscuitii din portbagajul masinii.

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM