Da, asa zic majoritatea:)
Nu exista securitate cand vine vorba de IT, exista doar incercarea de a preveni.

Gushterul

________________________________
From: Arhitectura <d...@dsclex.ro>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Friday, July 22, 2011 10:47 AM
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

Cu un firewall construit corect, cu porturile
inchise si cu un "BitDefender" pe statie, sansele sa te molipsesti de ceva grav
sunt 0,01%
Mai sunt si niste conditii care tin de
imbecilitatea utilizatorului atotstiutor:
Sa nu deschizi atasamente de le necunoscuti, sa nu
vrei sa ii vezi fofoloanca lui Britney, sa ai inchis preview pane, etc.
:)

Raspunde prin e-mail lui