  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, July 20, 2011 6:14 PM
  Subject: [protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de
decantare a cianurii din Europa

  Un mare neadevar, o minciuna sfruntata, ordinara!
  Problema nu este iazul ci barajul iazului!
  Barajul este din pamint nu din beton.
  Un baraj de pamint nu rezista la infiltratii, fie pentru ca este prost facut
(ajunge o singura greseala), fie pentru ca ceva se misca fie si citiva
milimetri, fie amindoua la un loc! Stiu din proprie experienta cum un baraj de
doar 2.5 m inaltime a fost gaurit de un fir de apa, care ajunsese la un
diametru de 12 cm. Pe o cadere de mai putin de 1.7 m.
  Daca se intimpla asa ceva la un baraj de 200 m, va fi spalat fara mila, iar
Abrudul va fi sters de pe fata pamintului.
  Pina atunci insa, toata apa freatica in aval de Rosia Monatana, pina la Arad
va fi otravita cu cianura.

  Asa ca nu incercati sa mintiti chiar asa ordinar!

  Imi place si reclama RMGC: le trebuie aur ca sa protejeze ceea ce vor darima!
Niste porci! Ba nu, niste javre!

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Ionas Adrian" <hydropower314@...> wrote:

  > La Roºia Montanã se va crea un lac de decantare mai mare decât lacul de
acumulare de la Vidraru. Ce se va întâmpla dacã va ceda barajul?

  > În proiectul nostru, iazul de decantare a fost proiectat pentru a-i creºte
gradul de siguranþã ºi capacitatea de stocare a precipitaþiilor extreme.
Oriunde în lume iazurile de decantare sunt proiectate sã poatã înmagazina o
singurã precipitaþie maximã probabilã (PMP); în cazul proiectului actual, iazul
de pe Valea Corna poate stoca douã precipitaþii maxim probabile consecutive,
iar probabilitatea ca acest eveniment sã se producã este de 1 la 100 de
milioane de ani. Aceastã capacitate de stocare suplimentarã neobiºnuit de mare,
alãturi de ceilalþi parametri de proiectare la care a fost gândit ºi proiectat
iazul de decantare Corna, conferã sistemului iazului de decantare o siguranþã
de aproximativ 1000 de ori mai mare decât majoritatea barajelor iazurilor de
decantare existente in lume.

http://www.rmgc.ro/proiectul-rosia-montana/intrebari-frecvente/baraj-de-decantare-la-rosia-montana.html

Raspunde prin e-mail lui