dICIsor (imbecil, cretin,  idiot),   "Prostul daca nu-i fudul,parca nici
nu-i prost  destul!" Iar  matale esti fudul pina la loc comanda!
Daca  aveti adresa postala, va pot trimite un CD de la RMGC cu
documentatia  completa.

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo  sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e  om.

> Domnu inginer de saibe,
>
> Faceti-cva singur un bine.
> Cautati pe Gogole ce inseamna un baraj de pamant.
> Sau intreabati-l pe Vanghelie, ca precis stie mai buine ca neavoastra.
>
> Cu stima
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com

de decantare a cianurii din Europa

>   Rahat! Abureli. Prostii!
>   Barajele de beton se rup/crapa la cutremure. Barajele de pamint sint
altceva si altfel.

>   Barajul de pamint nu trebuie sa se rupa la cutremur. ajunge ca
eventual sa se miste pamintul si sa fie penetrat (ca si creta cu
cerneala!) de apa. Restul vine de la sine. Apa spala pamintul, face
santuri, face prapad.
>   Penetrarea apei in barajul de pamint se intimpla in mod natural
pentru ca ... pmaintul are pori iar apa curge. Apa sub presiune, 10-20
atmosfere gaureste materiale moi cum este pamintul. Cei care nu stiu ce
sapa apa sa meearga in cheile carui riu vor!

>   Ati vazut la inundatii cum se rup digurile atunci cind au in spate
2-3 m de apa? Exista o fisura si Ce faci cu 200 m?

>   Pentru cine nu stie recomand un experiment: mergeti in gradina,
luati un furtun si puneti jetul intr-un loc. Vedeti gaura ce se
formeaza.
>   Presiunea apei in peretele barajului este de 3-5 ori mai mare! asa
ca orice fisura, orice por, va fi largita pina cind apa va trece in
partea cealalta. Iar apa care curge ia pamintul cu ea!

mai la vale! http://www.youtube.com/watch?v=hbWUhuL4LEM

> [...]
>   http://www.youtube.com/watch?v=KEdM6Ys6spA
>   http://www.youtube.com/watch?v=kIeNM8cm6J8
>

>   Barajul de la Corna este un viitor pericol moratal.
>

>   DC? T
>
>   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
>   Cînd se suie scroafa în pom
>   Cine tace nu e om.
>

>   --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Ionas Adrian" hydropower314@
wrote:
>   >
>   >
>   > Este proiectat sa reziste la un cutrem de maxim 8 grade!
>   > Daca avem un cutremur de 8,4 grade Richter?

Raspunde prin e-mail lui