De un'sa afle prostu'?
Dan G

On 7/20/2011 9:26 AM, Arhitectura wrote:

Domnu inginer hidrotehnist,
Barajele din "pamant" se fac din argila nepermeabila la apa.
Daca pulifricii de prin Tg, Mures (inclusiv eminenta dumneavoastra), inca nu au aflat chestia asta .... sa le fie de bine si sa-i ia valul !
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* dan-calin <mailto:office.sunval...@gmail.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Wednesday, July 20, 2011 6:14 PM
    *Subject:* [protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare
    lac de decantare a cianurii din Europa

    *Un mare neadevar, o minciuna sfruntata, ordinara!*
    *Problema nu este iazul ci barajul iazului!*
    Barajul este din pamint nu din beton.
    Un baraj de pamint nu rezista la infiltratii, fie pentru ca este
    prost facut (ajunge o singura greseala), fie pentru ca ceva se
    misca fie si citiva milimetri, fie amindoua la un loc! Stiu din
    proprie experienta cum un baraj de doar 2.5 m inaltime a fost
    gaurit de un fir de apa, care ajunsese la un diametru de 12 cm. Pe
    o cadere de mai putin de 1.7 m.
    Daca se intimpla asa ceva la un baraj de 200 m, va fi spalat fara
    mila, iar Abrudul va fi sters de pe fata pamintului.
    Pina atunci insa, toata apa freatica in aval de Rosia Monatana,
    pina la Arad va fi otravita cu cianura.
    Asa ca nu incercati sa mintiti chiar asa ordinar!
    Imi place si reclama RMGC: le trebuie aur ca sa protejeze ceea ce
    vor darima! Niste porci! Ba nu, niste javre!

    DC? T

    Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
    Cînd se suie scroafa în pom
    Cine tace nu e om.

    --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Ionas Adrian"
    <hydropower314@...> wrote:

    > La Roºia Montanã se va crea un lac de decantare mai mare decât
    lacul de acumulare de la Vidraru. Ce se va întâmpla dacã va ceda
    barajul?

    > În proiectul nostru, iazul de decantare a fost proiectat pentru
    a-i creºte gradul de siguranþã ºi capacitatea de stocare a
    precipitaþiilor extreme. Oriunde în lume iazurile de decantare
    sunt proiectate sã poatã înmagazina o singurã precipitaþie maximã
    probabilã (PMP); în cazul proiectului actual, iazul de pe Valea
    Corna poate stoca douã precipitaþii maxim probabile consecutive,
    iar probabilitatea ca acest eveniment sã se producã este de 1 la
    100 de milioane de ani. Aceastã capacitate de stocare suplimentarã
    neobiºnuit de mare, alãturi de ceilalþi parametri de proiectare la
    care a fost gândit ºi proiectat iazul de decantare Corna, conferã
    sistemului iazului de decantare o siguranþã de aproximativ 1000 de
    ori mai mare decât majoritatea barajelor iazurilor de decantare
    existente in lume.

http://www.rmgc.ro/proiectul-rosia-montana/intrebari-frecvente/baraj-de-decantare-la-rosia-montana.html

Raspunde prin e-mail lui